اگر از کسانی هستید که علاقه خاصی به دانلود کردن دارید حتماً با تورنت نیز آشنا هستید که برای دانلود فایلهای آن که فایلهایی کم حجم نیز هستند از نرم افزارهایی نظیر BitTorrent و µTorrent استفاده می‌کنید و با استفاده از این نرم افزارها و فایل کم حجمی که به نرم افزارهای فوق می‌دهید فایل مورد نظر خود را دانلود می‌کنید. این نرم افزارها معمولاً سرعت چندانی در دانلود ندارند و به پای نرم افزاهای دانلود منیجر نظیر IDM نمی‌رسند. به همین خاطر برای شما سایتی معرفی خواهیم کرد که بتوانید توسط دانلود منیجر خود فایلهای تورنت را دانلود کنید!


به روز رسانی مطلب: 
جهت استفاده از اکانت پریمیوم سایت zbigz به صورت کاملاً رایگان (امکان لیچ تورنت بدون محدودیت حجم!) کافی‌ست مراحل زیر را طی کنید: 
۱. ترجیحاً آی‌پی خود را با استفاده از نرم‌افزارهای رفع تحریم تغییر دهید.
۲. به آدرس yourl.ir/zbigz بروید.
۳. صفحه را به پایین اسکرول کنید و تقریباً در اواسط صفحه بر روی دکمه‌ی سبز رنگ Zbigz Premium Account Login Page کلیک کنید و اندکی صبر کنید تا به سایت zbigz هدایت شوید. 
۴. اکنون می‌توانید فایل‌های تورنت مورد نظر خود را بدون محدودیت حجمی به صورت کاملاً رایگان لیچ کنید!

پیشنهاد: با استفاده از سرویس ایرانی مستقیم‌کننده تورنت bitso.ir می‌توانید تا حجم «یک گیگابایت» به‌صورت رایگان تورنت‌های خود را به لینک مستقیم تبدیل کنید!


سایت zbigz سایتی فوق العاده که فایلهای موجود در تورنت را به فایل اصلی تبدیل کرده و می‌توانید به راحتی فایل مورد نظر خود را مثلاً از نرم افزار IDM دانلود نمایید.


ابتدا یک فایل تورنت یا لینک دانلود تورنتی را که قصد دانلود آن دارید، آماده کنید و آن را برای مراحل بعد آماده نگهدارید. سپس وارد سایت zbigz شوید و فایل تورنت دانلود شده خود را از طریق دکمه Upload .torrent file به سایت دهید. یا اگر لینک دانلود تورنت را دارید، لینک تورنت را در کادر مشخص شده Paste کنید. در انتها بر روی GO کلیک نمایید.



بعد از زدن دکمه GO، پنجره‌ای نمایان می‌شود که که دو گزینه Free و Premium وجود دارد. محدودیت‌هایی که شما در گزینه Free نسبت به Premium دارید این است که شما تا حجم یک گیگ (قبلاً ۸ گیگ بود!) را با حداکثر سرعت ۱۵۰Kb/s می‌توانید دانلود کنید و اینکه فایل‌های شما به مدت یک هفته در اکانت شما فعال است و پس از آن حذف می‌شود. چون شما اکانت پریمیوم را ندارید به ناچار گزینه Free را انتخاب کنید تا وارد صفحه دانلود شوید.



پس از کلیک بر روی دکمه Free چند لحظه صبر کنید تا فایل آماده دانلود شود (عبارت Caching complete نمایش داده شود؛ که این بستگی به حجم فایل تورنت شما دارد). سپس بر روی دکمه Download کلیک کنید تا فایل دانلود شود.




مجدداً پنجره‌ای نمایان می‌شود که که دو گزینه Free و Premium وجود دارد. مانند قبل چون شما اکانت پریمیوم را ندارید به ناچار گزینه Free را انتخاب کنید تا دانلود فایل آغاز شود.



و حالا مشاهده خواهیم کرد که فایل تورنت ما از طریق نرم افزار IDM و بدون نیاز به نرم افزارهای اضافی دانلود می‌شود!



و نکته جالب‌تر از آن این است که دانلود شما قابل ادامه می‌باشد و در وقت‌های دیگری هم می‌توانید ادامهٔ دانلود خود را انجام دهید فقط همانطوری که قبلاً گفتم برای هر فایل به مدت یک هفته مهلت دارید تا آن را دانلود کنید.


اگر می‌خواهید از تلفن همراه خود فایلهای تورنت را دانلود نمایید می‌توانید به سایت موبایل zbigz بروید و سایت را مخصوص تلفن همراه اجرا کنید.


حمایت مالی
در صورت رضایت‌مندی از نوشته فوق، از وبلاگ ما حمایت کنید. قدردان حمایت شما هستیم.